Reklamacje

    W przypadku niezgodności produktów ze złożonym Zamówieniem Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i przedstawić niezgodności.

Reklamacja powinna być złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@smakfood.pl

    Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

    a)informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

    b) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową

    c)danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

    d)do reklamacji mogą zostać załączone dowody (np. zdjęcia, dokumenty ) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji co przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    Reklamacja powinna być złożona w dniu dostawy produktów do Klienta.

    Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.